Egy születendő gyermekhez II.

 2010.02.16. 21:33

Mit is jelent keresztapának, keresztszülőnek lenni?

Számomra azt, hogy része leszek életednek, sorsodnak, feladataidnak. Megosztod velem a kereszted.

Én pedig, feltétlen, valódi Szeretetem által felvállalom mindezt.

 

Nem csupán szüleinket választjuk meg, de a családot is, ahová születünk. Éppen ezért Szakrális Szerződésünk megkötésekor nem csak előre látunk, hanem kicsit visszafelé is; látjuk azt a szőttest, amit elődeink már elkészítettek és folyamatosan szőnek. Ez a család.

Ezért vagyok képtelen haragot, még inkább gyűlöletet táplálni azok felé, akikkel sorsomon osztoznom kellett, mert látom, hogy ők is benne voltak a tervben. A tervben, amiért én felelek, amit én hoztam létre. Tudom, hogy mindennek meg kell történnie ahhoz, hogy az legyek, aki most vagyok, s aki lehetek.

 

Nem kell a köznapi értelemben vett feltétlen szeretetet táplálnod rokonaid, családtagjaid iránt. Önmagunknak kell szerethetővé válnunk, tudnunk kell megérdemelni és elfogadni a Szeretetet, és képesnek kell lennünk a Szeretet áramoltatására is.

Viszont meg kell tanulnunk elfogadni. Az elfogadás, a feltétel nélküli, önzetlen Szeretet: az Agapé. Az érdekekhez kötött, ragaszkodó, makacs szeretet az egó szeretete. Persze, ennek is van létjogosultsága bennünk, csupán a megfelelő helyre kell azt rakni.

Mindent csupán a Lélek által, a felsőbb dimenziókban megélni nem helyes. Az épp oly sanyarú, mint ellentettje. Rendet kell teremtenünk magunkban, hogy mindennek helyet adhassunk.

 

Ahol most Te vagy, mindez még rendjén van. S miután a világra jössz, még sokáig hallani fogod a belső hangot, s látni fogsz benső szemeddel. S ha meghagyod füleidet a hallásra és szemedet a látásra, úgy fölénk emelkedhetsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jacintsohaja.blog.hu/api/trackback/id/tr91764591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása